18 ago 2018

ATC 34 de 52


Buenas noches!
Aprovecho para subir el ATC número 34 mientras tengo la pizza en el horno.
Lo iba a subir mañana, pero como ya lo tengo y tengo un momento ahí lo dejo...

Sigo con los dibujos de Chris Ryniak, hasta el ATC 40 serán sus dibujos, hice una primera serie con dibujos de Emmanuelle Colin, hasta el 20, y hasta el cuarenta serán estos bichos, luego ya veremos...

Como siempre dibujo y fondo coloreado con rotuladores Copic, como estos dibujos los estoy coloreando para mi hija le pregunté de qué color quería el monstruo y eligió lila.

Espero que os guste, feliz noche de sábado!

Retos:
QKR Stampede, "anything goes".
Paperbabe Stamps, "anything goes".
Polkadoodles Crafting, "anything goes".

6 comentarios:

  1. wow amazing card. Thanks for joining us at Paperbabe Stamps challenge. DT Beata

    ResponderEliminar
  2. What a sweet ATC, a fabulous image. Thank you for sharing with is over at Paperbabe Stamps.
    Creative Wishes Tracey DT

    ResponderEliminar
  3. Really sweet card and image Cristina, I love your colour combo too. Thanks so much for joining our Polkadoodles Week 33 challenge, and wishing you good luck in the draw. XOX Lucy

    ResponderEliminar
  4. A lovely ATC. Thank you for joining in the QKR Stampede challenge.
    Mary

    ResponderEliminar
  5. cute and awesome dear. A great card.Thanks for playing along with us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Shylaa DT@Polkadoodles
    Adhiraacreations

    ResponderEliminar
  6. Amazing card and great colouring. Thanks for joing us at Paperbabe Stamps Blog. DT Beata

    ResponderEliminar