12 may 2019

ATC 20 de 52


Buenas tardes!

Ya tengo mi ATC número 20, correspondiente a la semana 20 que empieza mañana.

Abajo os dejo el dibujo por si lo queréis colorear o usar en algún proyecto.
Yo he usado solo la parte de arriba, aunque me gusta mucho el conjunto de la chica haciendo meditación o yoga.

He vuelto a usar colo Copic para todo, tanto el dibujo como el fondo.
Incluso para colorear la cartulina de base a juego con el dibujo.


Espero que os guste, si lo coloreáis, podéis dejarme un comentario por aquí o un enlace, me encantará ver vuestras versiones.

Feliz domingo!

Retos:
Jo's Scrap Shack, "anything goes".
A Gem of a Challenge, "anything goes".
Colour Crazy Craft, "anything goes".
Polkadoodles Crafting, "anything goes".
Crafty Catz, "female".

6 comentarios:

  1. Beautiful ATC , lovely image and fabulous colouring. Thanks for the Freebie!
    Thanks for joining us at Crafty Catz this week.
    Chris
    x

    ResponderEliminar
  2. beautifully done! ...thanks for joining in with the Polkadoodles challenge this week, hugs Nelly x

    ResponderEliminar
  3. Beautiful card! Thanks for joining us for Week 19 at Polkadoodles Craft Challenge!

    ResponderEliminar
  4. Beautiful and relaxing card. Thank you for play with us at Pink Gems Challenge.

    ResponderEliminar
  5. How pretty!! Your coloring is gorgeous!! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

    ResponderEliminar
  6. As always, it is a pleasure to visit your blog.. Love this ATC and simple embellies. Thanks for the freebie.. Thanks for playing along with us this fortnight at Colour Crazy Challenge. AJ DT CCC

    ResponderEliminar